måsten

När man sitter på bussen är det perfekt att tänka igenom o planera när man ska ta tag i saker , o framförallt vad man ska ta tag i. Jag har ju inget körkort, det är inget jag känner att jag behöver sålänge jag bor här i Gbg men så fort jag är på hemmaplan så blir det ganska snabbt uppenbart hur beroende man blir av mamma o pappas tid bara för att man behöver skjuts överallt. Fatta vad coolt o bara kunna låna bilen till hofors el sandviken ;)

frågan är ju bara när var o hur skall körkortet fixas på enklast möjliga sätt?

skriva in sig o börja köra o varva det med att köra med daniel? vår bil är ju automat. där är första kruxet! så de måste nästan bli så. alternativt att låna ngn bil (daniels mammas) med manuellåda. Men ni hör ju vad krångligt det blir med en gång!

När ska man skriva in sig?
känner jag att jag har tiden att lägga på ett körkort.. ah tiden finns ju, dock intresset till att plugga massa teori är väl inte superstort, men man måste ju :p det kommer man inte ifrån.. Vore gött m ett körkort till sommaren o semestern! aight? :)

sen har jag ju massa krav på körskolan också, men de får gärna va så billigt som möjligt :p

jaja . funderingar som upptar min hjärna denna morgon!!

ha en toppen dag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback