Åh happy day

Känner mig lite lätt trött, har verkligen sovit som en kratta inatt. Eller jag somnade inte, låg o vred o vände på mig. Daniel trilla in vid 03 o då hade jag inte sovit en blund, la mig vid 00.30 o va trött då.

Hade hursom en trevlig kväll m Pernilla igår, vi möttes på stan. Gick o käkade en sväng sen tog vi en drink på Puta madre, pratade igenom livet :) Mysigt!

Nu är det jobb som gäller, folk har äntligen fått pengar, det är skidrea o helg. Kommer va galet idag! men va mkt roligare det är att jobba då. Efter jobbet ska vi till Mañina :) Äta gott, får se vart kvällen slutar. Just nu vill jag bara hem o krypa i min one piece. Kul tjej :p

Nä, nu åker jag över bron snart.
Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback