nya utmaningar, mål o planer

Jag funderar febrilt på nya utmaningar, vad ska bli nästa steg i livet? Försöker att inte gå så djupt utan mer på känsla o vart jag är nu, det är svårt.

Jag kommer bara på saker jag inte vill göra, känner mig som sveriges mest negativa människa.. nej inte det, åhgud de klarar jag aldrig, men jises nä inte min grej, osv osv.. Jag är ju alltid den som nöjer mig med det lilla, men efter en superduper helg med Sanna o många samtal om livet så har jag kommit till insikt att något måste förändras, sen vad som händer får vi se.

Men just nu känner jag att 2013 är mitt år, ska försöka börja tänka lite mer på mig själv o gräva lite i intressen o skaffa mig några mål. Det är väl inte för mkt begärt?
I slutändan handlar det om mitt välmåeende.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback