Trött

Egentligen är jah alldeles för trött för att knåpa ihop ett inlägg. Haft huvudvärk o varit riktigt hängig hela dagen, trots detta presterade jag ganska bra på fystestet jag gjorde imorse :) Mäta, väga o lite olika övningar. Vågen visade -5kg sedan sist jag vägde mig.. (på samma våg) det kändes helt ok!

På fystestet körde jag armhävningar, benpress, plankan, rodd och ett rörlighetstest. Resultat får ni senare :p kommer hålla på allt sådant ett tag framöver. Måtten o fettprocent har bara Malin koll på, jag vill inte veta :p De peppar inte mig, snarare tvärtom. När vi var klara så stannade jag kvar o stod 20min på crosstrainern, så skönt.

Kommer träna två gånger i veckan med Malin till att börja med. Sen ska jag få i in minst ett pass själv också, tänker inte gå ut för hårt. Hållbar livsstil är vad jag satsar på!

Nu kör vi!







Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du är toppen! <3

Svar: Naw, tack du! Ganska toppen du med faktiskt <3
Emelie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback