17 Maaj

 
Sitter ute på balkongen o njuter av både värme o sol :) Tänka sig att dem båda börjar visa sig från deras bästa sida till slut. Dock har det inte varit såhär fint väder hela dagen, då skulle jag varit brun nu :P Varmt har det varit, men solen har legat o gömt sig bakom dom tråkiga molnen. MEN, nu är det gott att sitta ute iaf.
 
Började dagen m ett styrkepass tsm med Malin, gick bra. Efteråt dock får jag alltid den känslan att jag kanske inte gör mitt bästa, att jag kanske hade kunnat pressa mig lite till. Men när jag är där så tar jag ut mig til max, inte tillräckligt bra i mitt tycke. Kom hem o käkade lite frulle, sen började tankarna spinna. Känner mig  lat o dålig, att jag borde träna mer när jag väl tränar, köra kondition, få in mer pass i veckan osv osv.. Känns som att kroppen står stilla, fast det gör den ju inte. Eftersom jag valt att inte gå på någon diet el liknande så tar det ju bara lite längre tid.. svårt att motivera sig med det bara. Anledningen till att jag inte går på diet är att jag vill lära mig träna o äta rätt, inte ha några förbud utan att jag ska kunna unna mig något gott ibland om jag är sugen på det utan att man fuskar. Har sagt det förr, en hälsosam livsstil är vad jag strävar efter.. Men idag har de varit tufft, ser inte det jag gör o tiden jag lägger ner utan bara det jag inte gör..Känt mig ful o fet, lat o äcklig. Har gjoort en hel del förändringar senaste månaden, nu vill jag se lite resultat (mer än dom jag redan fått) Men man kan ju inte få allt! Det tar ett tag att bli av med tjockisen i sig och utanpå, jag har en lång väg kvar. MEN när daniel kom hem så följde han snällt med på en promenad, han på inlines dock o han skulle ha glass efter vägen (såklart) :P Jag lunka på o svettades en hel del, GÖTT! o helt plötsligt kände jag mig liiite duktigare.
 
Nu ikväll ska vi äta plankstek, för mig blir det en lite lättare variant :) Men de ska bli så gott. Sen laddar vi med lets dance o på sin höjd lite popcorn, daniel kommer moffa godis som han har en full skål. Kul kille :) själv har jagt varit godisfi sedan i påskas o sockerfri i maj :) Kanoners ju !
 
Nä, nu ska jag avrunda.. lära bara skriva av mig lite!
Ha en bra helg alla :) själv ska jag jobba o träna.
 
 
Pussokram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback